۶.۱۰.۱۳۸۹

تعطیلی سه روزه عید فطر، امسال اجرا نمی‌شود

تعطیلی سه روزه عید فطر، امسال اجرا نمی‌شود




حجت‌الاسلام علی حسینی اظهار داشت: واقعیت این است که هدفمند نبودن تعطیلات و عدم سامان‌دهی تعطیلات مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده و با توجه به اهمیت موضوع اعضای خانه ملت برای سامان‌دهی تعطیلات آمادگی کامل دارند.

به گزارش فارس،نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: هم دولت و هم مجلس بر این عقیده‌اند که سامان‌دهی تعطیلات رسمی باید انجام شود و این موضوع در نشست‌های کاری مطرح شده است اما برای تصویب این موضوع باید دولت لایحه بدهد.

وی درباره تعطیلات سه روزه عید فطر توسط مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این تعطیلات در کمیسیون فرهنگی تصویب شده ولی برای قانونی شدن و تصویب نهایی باید به صحن علنی برود.

وی افزود: گرچه مجلس همه تلاش‌های خود را برای تدوین جزئیات قانون اخیر انجام داده اما با توجه به اینکه دو فوریتی شدن تعطیلات عید فطر در مجلس رای نیاورده است یقینا سه روز شدن عید فطر برای امسال اجرایی نمی‌شود.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس با بیان این‌که نیشابور به لحاظ سوابق تاریخی، فرق و مذاهب اسلامی از جایگاه ویژه‌ای در خراسان رضوی برخوردار است تاکید کرد: ما انتظار داریم دانشکده علوم قرآنی به دلیل شاخص‌هایی که نیشابور دارد در این شهرستان احداث شود

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif