۶.۱۱.۱۳۸۹

اس ام اس خداحافظی و اس ام اس عاشقانه


این دیگه بار آخره دارم باهات حرف میزنم / خداحافظ نا مهربون میخوام ازت دل بکنم

سخته ولی من میتونم سخته ولی من میتونم / این جمله رو اینقد میگم تا که فراموشت کنم

.

.

.

همیشه از همان ابتدای آشناییمان در هراس چنین روزی بودم و کابوس خداحافظی

را میدیدم اکنون شد آنچه نباید میشد

خداحافظ دلیل بودنم خداحافظ . . .

.

.

.

فکر میکردم آنقدر از نگاهم بیزار شده ای که دور دور رفته ای…

اما دور شده بودی تا پا به پا شدنت را نبینم…و اشکهای

خداحافظی را !!

.

.

.

تو که میدانستی با چه اشتیاقی…خودم را قسمت میکنم

پس چرا …زودتر از تکه تکه شدنم…جوابم نکردی…برای

خداحافظی …خیلی دیر بود…خیلی دیر !!

.

.

.

شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم / خداحافظ ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم

خداحافظ ، و این یعنی در اندوه تو می میرم / در این تنهایی مطلق ، که می بندد به زنجیرم

.

.

.

و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد / و برف نا امیدی بر سرم یکریز می بارد

چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟ / چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟

.

.

.

خداحافظ ، تو ای همپای شب های غزل خوانی / خداحافظ ، به پایان آمد این دیدار پنهانی

خداحافظ ، بدون تو گمان کردی که می مانم / خداحافظ ، بدون من یقین دارم که می مانی !

.

.

.

حالا که رفتنی شده ای طبق گفته ات / باشد، قبول…لااقل این نکته را بدان:

آهن قراضه ای که چنان گرم گرم گرم

در سینه می تپید،

دلم بود…

نا مهربان.. خداحافظ

.

.

.

روزی صد بار با هم خداحافظی کردیم اما افسوس معنای

خداحافظی را زمانی فهمیدم که تو را به خدا سپردم . . .

.

.

.

خداحافظ ای قصه ی عاشقانه خداحافظ ای آبی روشن دل

خداحافظ ای عطر شعر شبانه خداحافظ ای همنشین همیشه

خداحافظ ای داغ بر دل نشسته تو تنها نمی مانی ای مانده بی من

تو را می سپارم به دل های خسته

.

.

.

پرستو ها چرا پرواز کردید / جدایی را شما آغاز کردید

خوشا آنانکه دلداری ندارند / به عشقو عاشقی کاری ندارند

خداحافظ برای تو رهایی / برای من فقط درد جدایی

خداحافظ برای تو چه آسان / ولی قلبم ز واژه اش چه سوزان

خداحافظ

.

.

.

خداحافظ طلوعم / خداحافظ غروبم

خدا حافظ تو ای تنها امیدم / خداحافظ تو ای تنها امیدم . . .

.

.

.

خدانگهدار عزیزم اما نمیشه باورم / توی چشام نگاه نکنی این لحظه های آخرم

آخه چطور دلم بیاد / چشماتو گریون ببینم . . .

.

.

.

میرم ولی این و بدون / چشم انتظارت میشینم

میرم ولی گریه نکن / نذار از عشقت بمیرم

اگر توو اوج بیکسی / با عکست آروم بگیرم . . .









عشق آدما به هم ، قصه خنده داریه / اولش قشنگ و بعدش همه گریه زاریه

وقتی عشق ها همه از دم مثل هم تموم میشن / چرا باز باید شروع کرد ، آخه این چه کاریه ؟

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس اردیبهشت ماه ۸۹

می بخشم کسانی را که هر چه خواستند با من ، با دلم ، با احساسم کردند

و مرا در دور دست خودم تنها گذاردند و من امروز به پایان خودم نزدیکم ،

پروردگارا. به من بیاموز در این فرصت حیاتم آهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند

.

خواستم زیبا گلی را زینت خاطر کنم / دیدم اندر خاطرم جز تو گلی زیبا نبود

.

.

.

گذر تک تک این ثانیه های سپری گشته ی عمرم

به قدیمی شدن دوستیت می ارزد . . .

.

.

.

دلبرم اندر خیالم خودنمایی میکند / در فراقش این دل من بینوایی میکند

او برفت و پشت پا زد بر دل و دنیای من / کار دل را ببین که بهرش بیقراری میکند

.

.

.

دلم تنگ است امشب بهر زاری / به روی موج گریه تک سواری

صفای گریه ای در خلوتم را / نمیبخشم به سال خنده داری . . .

.

.

.

سردم شده است و از درون میسوزم / حالا شده کار هر شب و هر روزم

تو شعر مرا بپوش سرما نخوری / من دکمه این قافیه را میدوزم . . .

.

.

.

سالها در کوچه دل یاد تو بود

یاد آن کوچه و آن رهگذر خسته بخیر . . .

.

.

اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس اردیبهشت ماه ۸۹

یاد آن دوران همیشه خوش باد / نمیدانم چرا مرا بردی از یاد

الان هرجا هستی با هرکه هستی / آرزو دارم که همیشه باشی شاد . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس اردیبهشت ماه ۸۹

آدما عادت دارن از هم دیگه بت بسازن / راه صد ساله رو یک ساعته چهار نعل بتازن

وقتی که قدیمی شد ، بگن دیگه خسته شدن / بگن این کهنه شده ، به اون یکی دل ببازن . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس اردیبهشت ماه ۸۹
همیشه آتش عشق را اشک خاموش می کند / چه راحت معشوق عاشقش را فراموش می کند . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس اردیبهشت ماه ۸۹

به لبهایم مزن قفل خاموشی که در دل قصه ای نا گفته دارم

ز پایم باز کن این بند گران را که از این سودا دلی آشفته دارم . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس اردیبهشت ماه ۸۹
جان از سحره خسته ای دارم / دل از غم شکسته ای دارم

بی تو جان رسید به لب / دریاب کز غمت جان خسته ای دارم . . .







دل، عشق پُر از رنگ و ریا دوست نداشت / یک لحظه تو را ز من جدا دوست نداشت

ای آینه دار ِ خلوتم، باور کن / اندازه ی من، کسی تو را دوست نداشت . . .

.

.

.

نه گندم و نه سیب ، آدم فریب نام تو را خورد . . .

.

.

.

بنام تویی که همه دل از توست، همه دل با توست . . .

.

.

.

اعتبار قلب من از مهر و محبت شما خالی شده

.

.

.

قلبی که فکر نمیکردم جای شکستن داشته باشه، شکست . . .

.

.

.

یه شبی وقتی که خوابی چشاتو به خواب سپردی

خودم دلتو میدزدم به جای دلی که بردی !

.

.

.

میگن کلاغ ها خبر چین هستن ، پس چرا خبر دلتنگی منو به تو نمیدن ؟

.

.

.

آرزو های من داشته های یکی دیگه ست

و داشته های من آرزوهای یکی دیگه . . .

.

.

.

مهربانی تزئین لحظه هاست

برای مهربانیت جوابی جز دوست داشتن ندارم . . .



.

.

.

خدایا وقتی ازم گرفتی و بهم بخشیدی ، فهمیدم که

معادله زندگی ، نه غصه خوردن برای نداشته هاست

و نه شاد بودن برای داشته ها . . .

.

.

.

اگه ما کنار هم باشیم خوشیم / پس خوبه از هم دیگه جدا نشیم

من کنار تو ، تو کنار من / پس نگاه با هر غریبه قدغن

.

.

.

این سخن در آسمان باید نوشت:

با تو در دوزخ مداوم ، بی تو هرگز در بهشت . . .

.

.

.

قسمت این بود که من یار تو باشم / همه عمر گرفتار تو باشم

قسمت این بود که در دایره جور و جفا / من نقطه پرگار تو باشم. . .

.

.

.

اسم : آواره ، شهرت : سرگردان

شغل : عاشق ، آرزو : رسیدن به عشقم

امید : وصال ، تاریخ تولد : باد خزان

وفات : برگ ریزان ، محل تولد : در بغل یار !

.

.

.

توی قلبم نوشتم ورود ممنوع !

حالا که وارد شدی ، خروج ممنوع !!

.

.

.

روزی که مرا بر گل رویت نظر افتاد / احساس نمودم که دلم در خطر افتاد

تا چشم من افتاد به گلبرگ جمالت / زیبایی گل های بهار از نظر افتاد . . .

.

.

.

اگه صدای اس ام اس گوشیت در اومد ، نگو پیام دارم

بگو یه رفیق با مرام دارم که یادم کرده!

.

.

.

تو صمیمی تر از آنی که دلم میپنداشت / دل تو با همه آینه ها نسبت داشت

تو همان ساده سرسبز نجیبی که / خدا در میان دل پاکت ، صدف آینه کاشت . . .

.

.

.

با عشق دوست ماند و با یار بیقراری / از دوست درد ماند و از یار یادگاری . . .

.

.

.

خواهم که سری باشم ، تو تاج سرم باشی / تا خاک رهی باشم ، تو رهگذرم باشی . . .

.

.

.

نام تو را تا میبرم قلبم غریبی میکند / چشم انتظاری در دلم ، درد عجیبی میکند . . .









.

سوگند به تو ای دوست در این معبد خاموش / هرگز نکنم مهر و وفای تو فراموش . . .

.

.

ماهی گه از آب جدا بشه فدام میشه

تو آبی ، من ماهی ، فدات بشم الهی !

.

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif