۷.۰۸.۱۳۸۹

جوک

جوک

هشدار به دختران مجرد : به زودی دختران چینی با مهریه کم وارد کشور می شوند

اگر هانیه توسلی وحامد کمیلی باهم ازدواج کنن اگه گفتی بچه شون چی می شه ..می شه دعای ندبه

……

طرف پازل رو بعد دو سال حل میکنه به دوستش میگه اونم میگه فکر نمیکنی یه کم طول کشیده؟ میگه نه روش نوشته واسه ۴-۷ سال .
خبرنگار از یه کی می پرسه نظر شما درباره اینکه این کوچه اسفالت نیست چیه؟؟طرف میگه:به نام خدا و با عرض سلام خدمت دست اندرکاران صدا وسیما و با عرض سلام ویژه خدمت دوستان و خانواده شان وجانبازان و ایثارگران, من بچه این محل نیستم .
یه اسبه زنگ میزنه سیرک میگه با مدیر سیرک کار دارم . گوشی رو میدن به مدیر سیرک اسبه بهش میگه آقا من کار میخوام مدیره میگه کار نیست اسبه همینطور اسرار میکنه مدیر هم انکار تا آخرش مدیره میگه کشتیمون حالا چه کار بلدی؟ اسبه میگه احمق دارم باهات حرف میزنم !
تو ایران به دو علت تیم فوتبال بانوان وجود نداره :۱- یازده زن پیدا نمی شه که لباس یک جور بپوشن ۲- یازده زن پیدا نمی شه که همون لباس ها رو تو بازی بعدی بپوشن .
یکی روزه می گیره ۵ دقیقه مونده به اذان روزشو میخوره می گن چرا اینکارو کردی ؟ می گه خواستم به خدا ثابت کنم که می تونم اما نمی گیرم .
به یک نفر میگن چرا مشکی پوشیدی ؟ میگه بابام مرده میگن حالا چرا پاره پوره ؟؟؟ میگه خدا بیامرز نمیزاشت خاکش کنیم !!!
کانون فرهنگی آموزش اعلام کرد که یانگوم از سال دوم دبیرستان در آزمون های این مؤسسه شرکت می کرده .
ک روز تو ی جهنم شلوغ بوده و همه می زدند و می رقصیدند . یکی می پرسه چی شده ….. می گویند : آخ جون پروند ه ها گم شده ، پروند ه ها گم شده .
روباه میرسه به یه درخته که یه کلاغ با پنیر بالاش بوده میگه:به به چه سری چه دمی عجب پایی کلاغ میگه:برو عوضی من خودم دوم راهنماییم .!!!
یک نفر شلوارشو بر عکس می پوشه (زیپش پشتش بوده ) موقعی که می ره بیرون مادرش می بینش میگه قربونت برم که وقتی می ری بیرون انگار داری میای .
طرف میره پیش نماز مسجدشون میگه ببخشید با کفش هم میشه نماز خوند ؟ پیش نماز میگه نه نمیشه ! طرف میگه پس من خوندم شد !!!!
میتونم یه چیزی بهت بگم؟ مطمئن باش که از ته قلبم میگم… همیشه از خدا میخواستم که تو زندگیم یه همراه خوب بهم بده.. . همراهی که همیشه کنارم باشه و بتونم باهاش ارتباط برقرار کنم… خدا یکیشو به من داد…. مال من نوکیاست… مال تو چیه ؟
چهار دروغ دخترها . ۱)قصد ادامه تحصیل دارم.۲)فعلا قصد ازدواج ندارم.۳)اینقدر خواستگار دارم که نگو به همه جواب رد دادم.۴)لطفا دیگه مزاحم من نشوید اقا .
قانون ششم نیوتن : اگه با یه دیوانه دعوات شد بعد اون در رفت تو هم فرار کن چون داره میره سنگ جمع کنه .
یه خسیس تو خواب میبینه به فقیر ۱۰۰۰ تومان داده وقتی بلند میشه میگه :: اجب کاووسی بود .
مرده می ره در مغازشو باز می کنم می گه بسم الله الرحمان رحیم می بینه دزد همه چیرو برده می گه صدق الله و علی عظیم .
یه نفر بچش میگه برو دو تا نون از خونه همسایه بگیر . بچه میره و برمیگرده میگه نون ندادند . باباهه میگه : همسایه چه خسیسه ؟! برو از تو یخچال خودمون بیار !
دانشمندان به تازگی کشف کردن که علت این همه طلاق و جدایی : ازدواجه .
دعای خانومها با خدا : خدایا ! به من عشق بده تا شوهرم را درک کنم . صبر بده تا او را بپذیرم . ولی قدرت نده که میزنم لهش میکنما .
شرکت نوکیا در اقدام جالب توجه و برای رفاه حال اس ام اس نویسها گوشی وارد بازار کرده که با فشردن یه دگمه می نویسه یه روز یه نفر .
زن و شوهری داشتن با هم دعوا میکردند ، شوهر میگه : من فقط به خاطر اینکه بابات پولدار بود باهات ازدواج کردم . زنه میگه : باز تو یه دلیلی داشتی، من بدبخت چی ؟


هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif