۱۰.۲۰.۱۳۸۸

ساخت روزشمار های زیبا توسط Calendar Builder v3.46

امروزه زمان بندی و برنامه ریزی مساله ای می باشدکه تمامی افراد از آن برای موفقیت بیشتر در امور خود استفاده می کنند. کاربران کامپیوتر نیز در راستای تحقق به این عمل از نرم افزارهای مختلف روزشمار ها استفاده کرده و برنامه ریزی های روزانه و قرار های ملاقات و دیگر رویداد های مهم خود را در این روز شمار ها به ثبت می رسانند. در همین سایت شما تا به حال با تعداد زیادی از روزشمار های مختلف که هرکدام دارای امکانت مختلفی بودند آشنا شده اید. نرم افزار هایی که با نصب آنها بر روی کامپیوتر شمایی از یک ماه و یا یک هفته را بر روی زمینه دسکتاپ و یا دیگر قسمت ها در اختیار شما قرار می دهند.

از آنجا که افراد مختلف دارای سلیقه های مختلفی می باشند و ممکن است حتی در میان خوانندگان مطلب هنوز افرادی یافت شوند که به دلیل سخت پسندی نتوانسته اند نرم افزار تقویم مورد دلخواه خود را بیابند تصمیم گرفتیم تا نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که این مشکل سلیقه ای را به صورت کامل حل می کند.

Calendar Builder نام نرم افزاری می باشد که شما به وسیله آن می توانید اقدام به ساخت و طراحی تقویم های نرم افزاری نمایید. با کمک این نرم افزار دیگر از این پس با مشکلاتی نظیر ناسازگاری ظاهر برنامه با محیط ویندوز و یا رنگ بندی در ظاهر برنامه که شما ممکن است با آن دچار مشکل شوید و ... مواجه نمی شوید و شما قادر خواهید بود که تقویم شخصی خود را با سلیقه کامل خودتان طراحی نمایید.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشار کرد:

- استفاده آسان از نرم افزار بدون نیاز به برنامه نویسی با کمک ابزارهای مختلف

- دارای قالب های آماده برای ضاهر برنامه تا در صورت تمایل از آنها استفاده نمایید

- قابلیت اضافه نمودن قاب و عکس به تقویم و تغییر در رنگ قسمت های مختلف ظاهری

- دارای فونت ها و Style های مختلف برای نوشته ها

- توانایی قرار دادن بیش از صدها آیکن تصویری مختلف تنها با کشیدن آنها توسط موس بر روی برنامه و رها سازی در محیط طراحی

دانلود کنید نسخه 3.46 را با حجم 1.49 مگابایت

هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif