۵.۰۶.۱۳۸۷

آموزش بیرون انداختن کل افراد حاضر در روم


کنه یعنی با فرستادن اشکال سنگین در اتاق چت freez این برنامه میتونه یک روم را با افرادش درمیان و علاوه بر اینکه از روم پرت می شن بیرون از freez افرادی که توش هستند به حالت یاهو مسنجر هم خارج
می شن

: طرز کار

ابتدا برنامه را اجرا کنید .

ابتدا آیدی و پسورد خود را در محل مربوطه وارد کنید و بعد لوگین را می زنید و مشاهده می کنید

صورتک ها روشن می شوند . را بزنید join هم اسم رومی که می خواهید در آن بروید را وارد کنید وگزینه room در قسمت رو بزنید تا شروع کنه lagg وقتی مطمعن شدید که آیدی هاتون در روم هستند حالا میتونید گزینه اگه تو روم باشید خودتون مشاهده می کنید چه بلایی سر کسانی که در روم هستند میاد هم که برای همه ی افراد روم پیام میفرسته مثلا تهدید send a message گزینه میشه send هر چی که دوست دارید بنویسید و همون براشون سند میشه message در قسمت پاین برنامه بجای

: نکته

در باره بوتر ها باید بگم که آنها در فولدر خود برنامه چند فایل پشتیبانی دارن که باید در مسیری که گفته می شود کپی شوند تا آن بوتر اجرا شود پس فکر نکنید که بوتر ها خراب هستند و آن فایل های دارند ocx پشتیبانی که گفته شد پسوند .

C:\WINDOWS\system32 : مسیری که باید در آن کپی شوند

حالا ما هم چند فایل پشتیبانی قرار داده ایم که این ها را هم کپی کنید تا درباره بوتر ها مشکلی نداشته باشین .


منبع:http://www.bamzi.net/Hack/2/7.asp


۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام خسته نباشید دست شما درد نکنه با این وبلاگت من هروقتی میام تو اینترنت فقط در وبلاگ شما هستم راستی من میخوام برای ایمیلام پسورد بزارم باید چکار کنم شما در وبلاگتون که گفتید این برنامه را اجرا کنید اجرا نمی شود با تشکر از وبلاگ خوبت اگر تونستی جواب این سوال را بیا تو وبلاگم نظر بده من شما را لینک کردم وشما من را اگر دوست دارید لینگ کنید اگر خواستید لینگ کنید من را با لینگ کسب درامد از اینترنت لینگ کنید با تشکر

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif