۴.۳۱.۱۳۸۷

مچ گیری تو چت

مچ گیری تو چت

246 magnify

پسر : سلام.خوبي؟مزاحم نيستم؟

دختر: سلام. خواهش مي كنم

asl Plz?

پسر:تهران/وحید /وشما؟

دختر:تهران/نازنین

پسر: چه اسم قشنگي!اسم مادر بزرگ منم نازنينه.

دختر: مرسي!شما مجردين؟

پسر: بله. شما چي؟ازدواج كردين؟

دختر:نه منم مجردم

my360yahoo

راستی تحصیلاتتون چیه

پسر: من فوق ليسانس مديريت از دانشگاه آمریکا دارم.شماچی؟

دختر : من فارغ التحصيل رشته گرافيك از دانشگاه سُربن فرانسه هستم.

پسر:چه عالي!واقعا از آشناييتون خوشحالم.

دختر : مرسي. منم همين طور.

راستي شما كجاي تهران هستين؟

پسر: من بچه تجريشم. شما چي؟

دختر : ما هم خونمون اونجاس.شما كجاي تجريش مي شينين؟

my360yahoo

پسر: خيابون دربند. شما چي؟

دختر : خيابون دربند؟ كجاي خيابون دربند؟

پسر : خيابون دربند. خيابون...... كوچه......پلاك....شما چي؟

دختر: اسم فاميلي شما چيه؟

پسر: من؟ حسيني! چطور؟

دختر: چي؟وحيد تويي؟ خجالت نمي كشي چت مي كني؟تو كه گفتي امروز با زنت مي خواي بري قسطاي عقب مونده خونه رو بدي.!مكانيكي رو ول كردي نشستي چت مي كني؟

پسر:عمه ملوك شمائين؟چرا از اول نگفتين؟راستش! راستش!ديشب مي خواستم بهتون بگم امروز با فريده.... آخه مي دونين........

دختر : راستش چي؟ حالا آدرس خونه منو به آدماي توي چت ميدي؟مي دونم به فريده چي بگم!

پسر: عمه جان ! تو رو خدا نه! به فريده چيزي نگين!اگه بفهمه پوستمو ميكّنه!عوضش منم به عمو فريبرز چيزي نمي گم!

دختر:‌ او و و و م خب! باشه چيزي بهش نميگم.ديگه اسم فريبرزو نياريا!راستي من بايد برم عمو فريبرزت اومد.

باي پسر: باشه عمه ملوك! باي


هیچ نظری موجود نیست:

http://up.iranblog.com/images/0z5dgraxwa4j49a5ts77.gif http://up.iranblog.com/images/gv83ah5giec9g8jkopmc.gif